sábado, 11 de abril de 2009

Ñaz el Club Xeitu na comarca de L.laciana

Nel pasáu mes de marzu na comarca llionesa de L.laciana constituyóuse'l Club Xeitu, que tien como oxetivos la recuperación, difusión y conservación de los valores culturales y patrimoniales d'esta comarca y la montaña occidental asturllionesa en xeneral.

Drento de los fines d'esta entidá están la edición d'un boletín anual onde darán a coñecer dellos trabayos d'investigación y artículos relacionaos cona comarca. L'asociación tien previsto que'l primer númeru apareza nesti próximu branu.

Igualmente, outra de las actividades yía la organización del Concursu Lliterariu Guzmán Álvarez en patsuezu, fala patrimonial de la comarca.

El certame tien dúas categorías, una en poesía y outra en prosa, pudiendo concursar tódalas personas que lo deseyen con trabayos inéditos y de temática llibre. Los trabayos podrán unviase enantes del 31 de mayu al CLUB XEITU - Apartáu de correyos 59 - CP. 24100 - Villablinu (Llión). El xuráu estará constituyíu por relevantes personalidades lligadas al mundu lliterariu y a la revitalización ou estudiu del patsuezu, siendo presidíu pol llacianiegu Roberto González-Quevedo.

Los dous ganadores recibirán un premiu de 120 euros, diploma y troféu acreditativu. Los galardones entregaránse nuna celebración de recital de patsuezu que tendrá llugar nel branu.

Si se quier más información pue visitase la súa páxina web: http://clubxeitu.blogspot.com/

No hay comentarios: